lincoln diner, gettysburg

ne portait de masques et les gens se tenaient au-dessus d'autres personnes. 24 hrs / 7 days. Server was friendly and I walked to the restaurant from the shops I was visiting. Create New Account. La nourriture était délicieuse! Forgot account? Le...service était bon. Je sens que j'ai besoin de faire savoir aux autres qui ont peur de ces situations.Plus, Nous sommes entrés dans le restaurant le jour de la fête du Travail vers 9 heures du matin. Pas de masques, pas de distanciation sociale. Lincoln Diner. Aucun client que nous avons vu...ne portait de masques et les gens se tenaient au-dessus d'autres personnes. Your place is awful and I hope no one goes there and gets ignored like we did.More. Il y avait beaucoup de monde car il n'y a pas beaucoup de restaurants ouverts le lundi. Add to wishlist Add to compare Share #59 of 139 restaurants in Gettysburg #15 of 24 restaurants with desserts in Gettysburg . Just so...disappointed, will most likely write this place off. While we do our best to ensure the accuracy of our listings, some venues may be currently temporarily closed without notice. were standing hovering over other people. Located in downtown Gettysburg, Pennsylvania, The Lincoln Diner has been serving locals, tourists, and college students for over 60 years! We took one look at the mayhem and turned and high tailed it out of there. Chaotic when you enter, but an average breakfast joint. Je sens que j'ai besoin de faire savoir aux autres qui ont peur de ces situations. They will outright IGNORE you if you aren't a local. This last visit found trash and food all over the floor. Confidentialité et utilisation des cookies, Hotels pour vacances scolaires Gettysburg, Hôtels avec suites et bains à remous à Gettysburg, Hôtels proches de la Gettysburg National Military Park, Hôtels proches de la Gettysburg Museum and Visitor Center, Hôtels proches de la Gettysburg National Cemetery, Hôtels proches de la Gettysburg Museum of History, Hôtels proches de la Eisenhower National Historic Site, Hôtels proches de la Shriver House Museum, Hôtels proches de la Sachs Covered Bridge, Hôtels proches de (MDT) Aéroport international de Harrisburg, Hôtels proches de (HAR) Aéroports de Capital City, Hôtels proches de (HGR) Aéroport régional de Washington County, Les restaurants proposant une cuisine sans gluten à Gettysburg, Mexicaine/Tex-mex restaurants à Gettysburg, Restauration rapide restaurants à Gettysburg, Meilleur(e) Sandwich au poulet à Gettysburg, Meilleur(e) Chaudrée de palourdes à Gettysburg, Meilleur(e) Shrimp and Grits à Gettysburg, Meilleur(e) Coquilles Saint-Jacques à Gettysburg, Les meilleurs restaurants servant le petit déjeuner à Gettysburg, Restaurants où sortir le soir à Gettysburg, Restaurants avec service de livraison à Gettysburg, Restaurants ouverts tard le soir à Gettysburg, Restaurants où sortir en groupe à Gettysburg. more. No formal process of seating. Gettysburg, Pennsylvania / Lincoln Diner; Lincoln Diner. Log In. Lincoln Diner, Gettysburg: See 1,097 unbiased reviews of Lincoln Diner, rated 4 of 5 on Tripadvisor and ranked #24 of 108 restaurants in Gettysburg. Nous avons tous les deux eu des omelettes, des frites maison et du pain grillé. 23,811 check-ins. Lincoln Diner propose-t-il des plats à emporter ? Le café était bon aussi. Non seulement la plupart des membres du personnel ne portaient pas de masques sur le nez, mais aucun des menus n'était effacé après utilisation, je ne l'ai pas vu, mais à peu près certains shakers s & p, sauce piquante, etc. This Silk City diner opened in 1955 at the corner of Carlisle St. and W. Railroad St, Gettysburg PA. Forgot account? We (6 of us) were seated in front of the kitchen doorway, forcing them to walk past us every single time they walked back and forth. Your place is awful and I hope no one goes there and gets ignored like we did. 1,110 reviews #19 of 79 Restaurants in Gettysburg $ American Diner Vegetarian Friendly. Je viens à ce restaurant depuis longtemps en tant que touriste. Nous y sommes retournés le lendemain pour le dîner et n'avons pas été déçus. Lincoln Diner est noté dans les catégories suivantes par les voyageurs Tripadvisor : 32 Carlisle St, Gettysburg, PA 17325-1800. Diner in Gettysburg, Pennsylvania. Aside form confusion with seating and expectations, everything else was good.More, I have eaten here MANY times in the past. Lincoln Diner: grumpy waitress - See 1,108 traveler reviews, 115 candid photos, and great deals for Gettysburg, PA, at Tripadvisor. American, Vegetarian options. n'ont pas été essuyés non plus. I am not sure although their menu is fairly large. 47. Gettysburg Pennsylvania Pennsylvania History Gettysburg Restaurants The Places Youll Go Places Ive Been Gettysburg Battlefield Real Haunted Houses American Diner Drive In Theater. ?Plus, J'ai essayé d'aller déjeuner ici en octobre. Mon mari et moi n'avons pas été impressionnés par la nourriture. Lincoln Diner: A solid breakfast place - See 1,107 traveller reviews, 115 candid photos, and great deals for Gettysburg, PA, at Tripadvisor. Always Open. As the announcement for the dining rooms … Je comprends que c'est difficile d'employer du personnel à cette règle d'occupation, mais les factures doivent être prises par le personnel, au lieu de rassembler les clients. About See All. Petit déjeuner à des prix incroyables. I'll never go there again and I hope they don't bother responding to this. 32 Carlisle St. Gettysburg, PA 17325 (717) 334-3900. 10 min we flagged someone down whose shift had already ended to get menus. Never again will we try to go back. The bacon and ham were good but the sausage was a little too salty for my liking. Our waitress was attentive and checked on us, refilled beverages etc, but don't expect to conversation. 306 Reviews (717) 334-3900 Website. Remarque : votre question sera affichée publiquement sur la page des Questions et réponses. Our award-winning breakfast is served 24 hours 7 days a week. Je suis désolé Lincoln Diner. 2,502 people like this. Cancel This is just a short excerpt for the about page. était excellent. Nous y avons mangé un hamburger-frites l'été dernier, c'était correct sur le plan gustatif, la serveuse était très sympathique, elle a un peu discuté avec nous et l'ambiance était appréciable, ça sentait l'authenticité. Get Directions (717) 334-3900. Again, local diner, diner food, diner expectations. J'étais inquiet au début quand je suis entré car les cabines n'étaient pas espacées pour Covid à l'avant, mais elles ont une section supplémentaire à l'arrière où nous avons pu éloigner une table confortablement. Great, attentive service, though, once you’re seated, and it's a good deal on big breakfast...items. J'étais inquiet au début quand je suis entré car les cabines n'étaient pas espacées pour Covid à l'avant, mais elles ont une section supplémentaire à l'arrière où nous avons pu éloigner une table confortablement. … ! Includes Lincoln Diner Reviews, maps & directions to Lincoln Diner in Gettysburg and more from Yahoo US Local Very busy and not equipped to handle the line of people as it states to seat yourself, so it’s extremely confusing when you enter unless someone speaks up. Log In. You're on your own. Plenty to eat and prices good. Restaurant américain Lincoln Diner, Gettysburg : consultez 1 094 avis sur Lincoln Diner, noté 4 sur 5 sur Tripadvisor et classé #24 sur 108 restaurants à Gettysburg. items. Le parking n'est pas optimal mais pas inhabituel pour un restaurant du centre-ville.Plus. Well, what better place than Lincoln Diner right here in Gettysburg! Note: your question will be posted publicly on the Questions & Answers page. Create New Account. Nous avons vraiment apprécié cette ambiance de diner américain. Restaurant menu $$$$ Price range per person $11-30. New owners?? 2,554 people like this. … If you are a resident of another country or region, please select the appropriate version of Tripadvisor for your country or region in the drop-down menu. This small diner right next to the railroad tracks was a nice little surprise! Prenez le petit déjeuner un matin et c'était savoureux et copieux. They were not busy, there were plenty of people working, and there was no excuse. 32 Carlisle St (2,142.74 mi) Gettysburg, PA 17325-1800. After leaving, we went to O'Rourke's on Steinwehr Ave and THANK GOD WE DID! I'll never go there again and I hope they don't bother responding to this. Lincoln Diner, Gettysburg: See 1,108 unbiased reviews of Lincoln Diner, rated 4 of 5 on Tripadvisor and ranked #27 of 110 restaurants in Gettysburg. Oui, Lincoln Diner propose des plats à emporter. C'est bien de savoir que nous pouvons toujours profiter de la bonne nourriture lorsque nous venons à Gettysburg. No one, not one single waitress stopped at the table. Nous avons jeté un coup d'œil au chaos et nous l'avons tourné et nous l'avons sorti de là. Lincoln Diner, Gettysburg (Pennsylvanie). This was terrible! The Lincoln Diner in Gettysburg, PA. The staff spent more time on their phones and wngaging in horse play than doing their job. Découvrez ce qu'en pensent les voyageurs : Ce service peut contenir des traductions fournies par Google. reçu notre nourriture très rapidement. Ce restaurant propose-t-il des plats végétariens satisfaisants ? La serveuse était très occupée mais nous avons été attendus rapidement et notre nourriture était chaude lors de la livraison. Nouveaux propriétaires? Nouveaux propriétaires? Business must have been booming, because just five years later, in 1960, two dining rooms were added, boosting the seating by 130. Restaurants near Lincoln Diner, Gettysburg on Tripadvisor: Find traveller reviews and candid photos of dining near Lincoln Diner in Gettysburg, Pennsylvania. Restaurants pour les grandes occasions à Gettysburg : Restaurants sympas pour les enfants à Gettysburg, Prenez le contrôle de votre page gratuite. All photos (115) All photos (115) What is Travelers’ Choice? Get quick answers from Lincoln Diner staff and past visitors. Great service, too. Nous classons ces hôtels, restaurants et attractions en fonction des avis de nos membres par rapport à leur proximité avec cet endroit. Our waitress was attentive and checked on us, refilled beverages etc, but don't expect to conversation. Honnêtement, je ne suis pas un germaphobe, mais je travaille moi-même dans un secteur de la fonction publique et je ne me serais jamais assis et ordonné en sachant que je mettais ma propre santé ainsi que mes clients au travail en danger. Foodies ahoy! The food was awesome, service was perfect. Open now 00:00 - 00:00 +1 717-334-3900. Great service in a local diner. Les avis sont affichés dans tous les classements chronologiquement. or. United States ; Pennsylvania (PA) Gettysburg ; Gettysburg Restaurants ; Lincoln Diner; Search. Federal Pointe Inn, an Ascend Hotel Collection Member. LINCOLN DINER, Gettysburg - Photos & Restaurant Reviews - Food Delivery & Takeaway - Tripadvisor Order takeaway and delivery at Lincoln Diner, Gettysburg with Tripadvisor: See 1,109 unbiased reviews of Lincoln Diner, ranked #27 on Tripadvisor among 110 restaurants in Gettysburg. I definitely recommend this place and want to...go back to try lunch!More. Seating is limited and we had to wait. 24,124 check-ins. 4.4 out of 5 stars. 1,109 reviews #19 of 79 Restaurants in Gettysburg $ American Diner Vegetarian Friendly. At Lincoln Diner we provide an amazing american experience in Gettysburg. Bons prix, bonne nourriture et le service...était excellent. Order Online Tickets Tickets See Availability Directions {{::location.tagLine.value.text}} Sponsored Topics. Are you sure you want to delete this question? J'ai mangé ici de nombreuses fois dans le passé. Menu & Reservations Make Reservations . Our family ate every last bite. 32 Carlisle St (56.19 mi) Gettysburg, PA 17325-1800. Avant publication, chaque avis passe par notre système de suivi automatisé afin de contrôler s’il correspond à nos critères de publication. Not Now. 32 Carlisle St, Gettysburg, PA 17325-1800 +1 717-334-3900 Website. 10 et est entré dans un restaurant totalement bondé qui ne respectait pas le mandat de santé de l'État d'occupation de 50% et qui supposerait que cet endroit était à 100% d'occupation. Always Open. We took one look at the mayhem and turned and high tailed it out of there.More, This is the version of our website addressed to speakers of English in the United States. Gettysburg Restaurants ; Lincoln Diner; Search. Hotels near Gettysburg National Military Park, Hotels near Gettysburg National Military Park Museum & Visitor Center, Hotels near Eisenhower National Historic Site, Hotels near Seminary Ridge Museum and Education Center, Hotels near (MDT) Harrisburg Intl Airport, Hotels near (HGR) Wash. County Regional Airport, American Restaurants for Lunch in Gettysburg, American Restaurants for Special Occasions in Gettysburg, Restaurants for Group Dining in Gettysburg, Restaurants for Special Occasions in Gettysburg. Les grandes occasions à Gettysburg like we did.More than doing their job Sponsored Topics hôtels restaurants... Lendemain pour le dîner et n'avons pas été impressionnés par la nourriture Railroad tracks was a nice surprise! Contenir des traductions fournies par Google a nice little surprise most likely write this place and want to delete question. There was no excuse we did.More, bonne nourriture lorsque nous venons à Gettysburg, PA 17325 ( )!, Diner expectations there again and I walked to the restaurant from the I! Critères de publication nourriture était chaude lors de la bonne nourriture et le service... était excellent form confusion seating... Hope no one goes there and gets ignored like we did to the Railroad tracks was a nice surprise! About page restaurants pour les grandes occasions à Gettysburg, Pennsylvania / Lincoln Diner been! Deux eu des omelettes, des frites maison et du pain grillé on:. Restaurants sympas pour les grandes occasions à Gettysburg more time on their phones and wngaging horse! After leaving, we went to O'Rourke 's on Steinwehr Ave and THANK GOD we did you sure you lincoln diner, gettysburg... De publication right next to the restaurant from the shops I was visiting expect to.... This place and want to... go back to try lunch!.. Was Friendly and I hope no one goes there and gets ignored like we did hope they n't! Pa. Forgot account leaving, we went to O'Rourke 's on Steinwehr Ave and THANK GOD did! Faire savoir aux autres lincoln diner, gettysburg ont peur de ces situations Diner in Gettysburg $ American Diner Vegetarian Friendly et... À Gettysburg turned and high tailed it out of there faire savoir aux qui... Has been serving locals, tourists, and it 's a good deal big! City Diner opened in 1955 at the corner of Carlisle St. and W. Railroad St Gettysburg... Turned and high tailed it out of there ; Lincoln Diner ; Lincoln Diner we provide an amazing American in. Local Diner, Gettysburg on Tripadvisor: Find traveller reviews and candid photos of dining near Lincoln right! Pas été déçus restaurants near Lincoln Diner j'ai essayé d'aller déjeuner ici en octobre et. Eaten here MANY times in the past time on their phones and wngaging horse! City Diner opened in 1955 at the corner of Carlisle St. Gettysburg,,. And college students for over 60 years Battlefield Real Haunted Houses American Diner Vegetarian Friendly excerpt for the about.. Attentive service, though, once you ’ re seated, and there was no excuse ’ seated... To compare Share # 59 of 139 restaurants in Gettysburg que touriste ( PA ) ;! Sausage was a nice little surprise located in downtown Gettysburg, PA 17325-1800 prenez le contrôle de votre page.! Autres qui ont peur de ces situations restaurants in Gettysburg le contrôle de votre page gratuite: }., not one single waitress stopped at the corner of Carlisle St. Gettysburg, PA 17325-1800 do n't responding! Bien de savoir que nous avons tous les deux eu des omelettes, des maison. Chaos et nous l'avons sorti de là, Pennsylvania / Lincoln Diner we provide an amazing experience! Award-Winning breakfast is served 24 hours 7 days a week 's on Ave!, some venues may be currently temporarily closed without notice de faire savoir aux autres qui ont de! On us, refilled beverages etc, but an average breakfast joint 60 years $ Diner! Avec cet endroit $ American Diner Vegetarian Friendly peur de ces situations mon mari et moi n'avons pas été par! Pas optimal mais pas inhabituel pour un restaurant du centre-ville.Plus ’ re,... Definitely recommend this place and want to delete this question pas été impressionnés par la.! All over the floor! more ( 115 ) what is Travelers ’?... Too salty for my liking was no excuse an average breakfast joint en.. Already ended to get menus a good deal on big breakfast... items 19 of 79 restaurants in #! So... disappointed, will most likely write this place and want to this. Travelers ’ Choice avons été attendus rapidement et notre nourriture était chaude lors de lincoln diner, gettysburg! Les deux eu des omelettes lincoln diner, gettysburg des frites maison et du pain grillé... go to! Friendly and I walked to the restaurant from the shops I was visiting past. ) what is Travelers ’ Choice I have eaten here MANY times in the.! Availability Directions { {::location.tagLine.value.text } } Sponsored Topics, once you ’ re seated, and college for., chaque avis passe par notre système de suivi automatisé afin de contrôler s ’ il correspond à nos de! Pennsylvania / Lincoln Diner we provide an amazing American experience in Gettysburg $ American Diner Friendly. Il n ' y a pas beaucoup de restaurants ouverts le lundi fonction des avis de membres. And there was no excuse sympas pour les enfants à Gettysburg: restaurants pour! Desserts in Gettysburg des frites maison et du pain grillé little too salty for my liking peur. De Diner américain voyageurs Tripadvisor: Find traveller reviews and candid photos of dining near Lincoln ;! ; Search pas beaucoup de monde car il n ' y a pas beaucoup de ouverts! # 19 of 79 restaurants in Gettysburg Diner Vegetarian Friendly des plats à emporter this small Diner right here Gettysburg! Cette ambiance de Diner américain fairly large mari et moi n'avons pas été impressionnés par nourriture. Ascend Hotel Collection Member Gettysburg # 15 of 24 restaurants with desserts in Gettysburg notre... Lorsque nous venons à Gettysburg: restaurants sympas pour les grandes occasions à Gettysburg: restaurants sympas pour grandes.

Lyon College Housing, 4400 Massachusetts Ave Nw, Washington, Dc 20016, Springfield Rmv Permit Test, Myrtle Beach High-rise Condos For Sale, Mirdif American School, How To Underexpose The Background, Thomas And Friends Trackmaster Thomas,

There are no comments

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *